Logistika + administrativa

  • Brno

Logistika + administrativa, pracoviště: kancelář v Brně

Více o společnosti

Náplň práce

  • Vystavování kupních smluv, následně zálohových listů a faktur
  • Sledování plateb zákazníků (zálohy, vyúčtování)
  • Zajišťování a koordinace dopravy, sjednávání termínů přepravy na místo plnění nebo odběru u dodavatele
  • Předávání průvodní dokumentace (dodací listy, návody, deníky, řády, shody...)
  • Spolupráce na logistice pro zahraničí – vystavování faktur, přepravní doklady – EU i 3. země
  • Archivace dokumentace zakázek
  • Koordinace, sledování a kontrolování termínů dodávek
  • Příjem, výdej zboží, výrobků a materiálu (sklad) – ve spolupráci s technikem skladu
  • Zastupování na recepci – v době oběda a za dovolené

Požadavky

  • Vzdělání: SŠ s maturitou nebo VŠ (základy účetnictví výhodou)
  • Dobrá znalost programů Word, Excel
  • Znalost AJ
  • Samostatnost
  • Pečlivost
  • Velmi dobrá komunikace
  • Umět reagovat na požadavky zákazníků,
  • Logické myšlení

Nabízíme

Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok, 3 měsíční zkušební doba s přechodem po roce na dobu neurčitou. Práci v dynamickém a přátelském týmu. Ve společnosti, která otevřeně komunikuje své hospodaření, cíle a vize, na nichž se každý jednotlivec spolupodílí.

  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenkový paušál 2.000, - Kč/měsíčně (po zkušební době)
  • Pružná/plovoucí pracovní doba
  • Teplé nápoje (káva, čaj)
  • Podpora sebevzdělávání (školení, semináře a další)
  • Firemní teambuildingy a večírky
  • Bezplatné parkování v areálu firmy

Chcete zaslat životopis? Máte otázky k pozici?