- Vystavování kupních smluv, následně zálohových listů a faktur
- Sledování plateb zákazníků (zálohy, vyúčtování)
- Zajišťování a koordinace dopravy, sjednávání termínů přepravy na místo plnění nebo odběru u dodavatele
- Předávání průvodní dokumentace (dodací listy, návody, deníky, řády, shody...)
- Spolupráce na logistice pro zahraničí – vystavování faktur, přepravní doklady – EU i 3. země
- Archivace dokumentace zakázek
- Koordinace, sledování a kontrolování termínů dodávek
- Příjem, výdej zboží, výrobků a materiálu (sklad) – ve spolupráci s technikem skladu
- Zastupování na recepci – v době oběda a za dovolené
Požadavky
- Vzdělání: SŠ s maturitou nebo VŠ (základy účetnictví výhodou)
- Dobrá znalost programů Word, Excel
- Znalost AJ
- Samostatnost
- Pečlivost
- Velmi dobrá komunikace
- Umět reagovat na požadavky zákazníků,
- Logické myšlení
Nabízíme
Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok, 3 měsíční zkušební doba s přechodem po roce na dobu neurčitou. Práci v dynamickém a přátelském týmu. Ve společnosti, která otevřeně komunikuje své hospodaření, cíle a vize, na nichž se každý jednotlivec spolupodílí.
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál 2.000, - Kč/měsíčně (po zkušební době)
- Pružná/plovoucí pracovní doba
- Teplé nápoje (káva, čaj)
- Podpora sebevzdělávání (školení, semináře a další)
- Firemní teambuildingy a večírky
- Bezplatné parkování v areálu firmy